PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAKUPU I ZWROT TOWARU
Każdy klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w przeciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, bez podawania przyczyny.
Odesłany towar nie może nosić śladów użycia i musi być w takim samym stanie, w jakim został wysłany, inaczej zwrot nie zostanie rozpatrzony. Koszty przesyłki pokrywa klient.

Adres do zwrotów:
Joanna Kohut
ul. Serbska 1/20
30-638 Kraków

Nie odbieramy paczek nadanych za pobraniem i do paczkomatów.
O fakcie zwrotu prosimy poinformować nas drogą mailową, podając dane do przelewu.
Po zatwierdzeniu zwrotu przelejemy należność za zakupy na konto klienta w przeciągu maksymalnie 14 dni. Nie zwracamy kosztów przesyłki.

REKLAMACJE
W firmie BerryCare dokładamy wszelkich starań, by nasze produkty były najwyższej jakości i spełniały Wasze oczekiwania.
Gdyby jednak coś poszło nie tak, klient ma prawo do reklamacji. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy na adres:
info@berrycare.pl

W mailu prosimy o opis problemu jaki wystąpił.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie maksymalnie 14 dni. Decyzja zostanie przekazana klientowi drogą elektroniczną. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, zwracamy Państwu wszystkie poniesione płatności, włącznie z kosztem przesyłki, lub wymieniamy towar na nowy (opcję uzgadniamy z klientem).

UWAGA
Produkty BerryCare to kosmetyki ze składników pochodzenia naturalnego. Czasami, z powodu różnic temperatur i tym podobnych zjawisk, może nastąpić lekkie rozdzielenie się faz kremu. Jest to naturalne
zjawisko i nie podlega reklamacji. Sugerujemy mocno wstrząsnąć krem przed użyciem.