Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego BerryCare
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu
Sklep Internetowy/Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem https://berrycare.pl
Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym
Właściciel Sklepu – BerryCare Joanna Śnigórska, Lenartowicza 34a 43-300 Bielsko Biała, NIP: 9372560941, REGON: 381860204
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy BerryCare, a Klientem, zawierana poprzez Sklep Internetowy
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827)
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.)
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego BerryCare, dostępnego pod adresem: https://berrycare.pl.
- Sklep Internetowy dostępny pod adresem: https://berrycare.pl prowadzony jest przez BerryCare Joanna Śnigórska, Lenartowicza 34a 43-300 Bielsko Biała, NIP: 9372560941, REGON: 381860204.
- Sklep Internetowy dostępny pod adresem: https://berrycare.pl, prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem posiadania przez Klienta urządzenia z dostępem do Internetu oraz aktualnej wersji przeglądarki internetowej i aktywnego konta pocztowego e-mail.
- Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin, Klient wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Zamówienia przyjmowane są przez formularz zamówienia na stronie Sklepu Internetowego.
- Składanie zamówień możliwe jest za pośrednictwem zarejestrowanego konta na stronie Sklepu, lub bez konieczności trwałej rejestracji danych w bazie danych Sklepu.
- Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu. Utworzenie konta równoznaczne jest z zaakceptowaniem Regulaminu.
- Warunkiem rejestracji jest podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
- W wyniku rejestracji w Sklepie, dla danego Klienta zostanie utworzone indywidualne konto, dostępne dla niego za pomocą podanego przez tego Klienta w procesie rejestracji loginu/adresu e-mail i hasła.
- Właściciel Sklepu może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, w szczególności, gdy Klient podał w trakcie rejestracji w Sklepie Internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich oraz gdy dopuści się innych zachowań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
- Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Właściciela Sklepu.
- W przypadku dokonywania zakupów w Sklepie bez rejestracji konta, konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia oraz akceptacja przez Klienta niniejszego Regulaminu.
- Wybór zamawianych Towarów przez Klienta (w tym ich rodzaj oraz liczba) dokonywany jest poprzez dodanie poszczególnych Towarów do koszyka.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
- Wszystkie ceny w sklepie internetowym podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Cena detaliczna nie obejmuje kosztów przesyłki.
- Ostateczną cenę do zapłaty przez Kupującego stanowi suma cen zakupionych towarów oraz opłaty za dostawę.
- W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest dokonać wyboru, co do formy płatności za zamówione Towary oraz sposobu ich dostawy.
- Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu stanowią ofertę, w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Właścicielem Sklepu Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu Zamówienia Klienta do systemu informatycznego Sklepu Internetowego, pod warunkiem zgodności Zamówienia z Regulaminem. Po zawarciu umowy, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień w przypadku wątpliwości dotyczących: m.in. braku pełnych danych adresowych.
- Realizacja potwierdzonego zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Właściciela Sklepu.
- Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 7 dni roboczych. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności Towaru, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o zaistniałej sytuacji. W razie wystąpienia w./w. Sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
- Dostawa Towarów opisana w Regulaminie jest ograniczona do terenu Polski. Wysyłka do innych krajów jest możliwa po ustaleniu sposobu i kosztów dostawy i po kontakcie z Klientem. Sklep BerryCare zastrzega sobie prawo do odmowy wysyłki Towarów do innych krajów niż Polska.
- Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego Towaru w Sklepie.
- Czas dostawy zależy od dostawcy. Zwykle jest to 2-5 dni roboczych.
- Przy odbiorze paczki prosimy sprawdzić, czy przesyłka nie jest uszkodzona. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy Towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód – uszkodzenie zawartości przez doręczyciela). Będzie to podstawa do złożenia reklamacji przez Właściciela Sklepu u przewoźnika.
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. Klient może odstąpić od umowy kupna w terminie 14 dni poprzez zwrot Towaru w stanie niezmienionym. Zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować pisemnie Właściciela Sklepu, o swojej decyzji odstąpienia od umowy, pod adresem: info@berrycare.pl
- Sklep nie zwraca kosztu odesłania Towaru w przypadku rezygnacji z produktu.
- Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- W przypadku gdy Towar jest wadliwy, Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji. Reklamacje należy składać na adres: info@berrycare.pl
- Właściciel Sklepu zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w okresie do 14 dni.
- W przypadku nieprawidłowości w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego, Klient powinien powiadomić Właściciela Sklepu o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu, poprzez wysłanie stosownej informacji na adres e-mail: info@berrycare.pl, podając swoje dane oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości.
- Właściciel Sklepu zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni.
- Wszystkie dane osobowe są gromadzone wyłącznie na potrzeby Właściciela Sklepu firmy BerryCare. Dane podlegają ochronie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 133/97 poz.883). Składając zamówienie klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Właściciela Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.